ALAHMAK...Suami Selingkuh dengan Pria Lain, Curhat Wanita Cantik Ini Sungguh Menyayat Hati

ALAHMAK...Suami Selingkuh dengan Pria Lain, Curhat Wanita Cantik Ini Sungguh Menyayat Hati
Ayshah Abdul Rahman

RIAUSKY.COM - Kisah perselingkuhan memang selalu menyakitkan. Indahnya rumah tangga hancur dalam sekejap karena penghianatan.  Ironinya, anak jadi korban. 

Seperti kisah wanita cantik ini yang memergoki perselingkuhan suaminya. Bukan dengan wanita, tapi sang suami justru bermain api dengan sesama pria alias gay. 

Hubungan itu ia bongkar ketika membaca pesan-pesan sang suami dengan pasangan gay-nya tersebut. 

Seperti dilansir Sripoku.com akun Facebook Ayshah Abdul Rahman, seorang wanita cantik dari Malaysia tak tahan lagi akhirnya mengunkap kisah penghianatan suaminya. 

Berikut tulisan Ayshah sungguh menyayat:

Bismillahirahmanirahim

Selama ni saya diam je dengan cerita cerita keatas saya. Saya tak kesah orang nak cakap apa sebab cerai. Harini saya cerita. Sebab saya dapat tahu dia GAY.

Saya baca mesej2 manja dia dan teman lelaki bernama Luqxxx. Lahir tahun 1990. Saya baca semua.

Dari percutian mereka ke maldives, borak mengenai horny dan saya melihat video lucah lelaki tersebut kepada bekas suami saya.

how to detect a gay? Nanti saya cerita.

Setelah itu, beliau tidak mahu tinggal bersama meskipun saya sudah menerima jika tiada hubungan kelamin dalam perkahwinan kami.

Ini antara saya dan dia sahaja. Tetapi semenjak balik malaysia pada bulan 11,2016 beliau tidak mencari rumah untuk tinggal bersama. Dengan alasan tak cukup duit. Saya disuruh tinggal bersama ibu saya.

Pada 2017 saya ingin memfailkan fasakh kerana tida hubungan kelamin lebih dari setahun. Dan ketika itulah beliau meminta untuk bercerai secara baik.

Orang lain saya tak nak komen. 

Listrik Indonesia

#Selingkuh #Pacaran #ML

Index

Berita Lainnya

Index